PRAVIC DO ODSTOPA OD NAKUPA
Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od nakupa (določila 43., 43.a, 43.b, 43.c, 43. č, 43.d, 43.e, 43.f, 43.g členi veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 114/06, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 in 19/15) (v nadaljevanju: »ZVPot-1«).
Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:
– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.
Pri pogodbi o opravljanju storitev začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje z obrazcem o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe, poslanim po pošti, ali elektronski pošti na info@kulshop.si.
V ta namen lahko potrošnik uporabi priloženi vzorčni OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE.
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe, kar je 14 dni po prejetju blaga na dom.
Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, razen stroške vračila blaga. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen če izrecno zahtevata uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Potrošnik blago vrne na naslov: INFO IT Tadej Rančov s.p., Vrtnarija 14,b 1360 Vrhnika.
V kolikor je kupec prejel napačen ali poškodovan izdelek nas mora o tem predhodno obvestiti. Vračila morebitnih stroškov brez predhodne najave ali obvestila kupca ne vračamo.
Če vam je bil artikel že dostavljen, vi pa odstopate od pogodbe, ga je potrebno vrniti nepoškodovanega in v nespremenjeni količini. Izdelki morajo biti nerabljeni in v nepoškodovani originalni embalaži, v nasprotnem primeru se vračilo blaga zavrne.
Artikel vrnite z računom ter z Obrazcem za vračilo blaga, na naslov INFO IT Tadej Rančov s.p., Vrtnarija 14,b 1360 Vrhnika.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
V primeru odstopa od pogodbe vam bomo nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnili vsa prejeta plačila.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena ZVPot.
VRAČILO ARTIKLA ZA PRAVNE OSEBE:
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
POŠKODOVANE POŠILJKE:
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ga imate pravico zavrniti. Po prevzemu ni več možnosti za tovrstne reklamacije.
Blaga pod navedenimi pogoji ne morete vrniti v naslednjih primerih:
– pri avdio in video posnetkih ter računalniških programih, če je kupec že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže (pri tem velja, da je v primeru nakupa e-vsebin, na primer glasbenih datotek, kupec odprl varnostni pečat s trenutkom nalaganja e-vsebine)
– če gre za dobavo časopisov, revij in podobnih periodičnih publikacij,
– če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam (na primer iz posebej naročenih komponent sestavljen računalnik, notesnik ali računalnik z dodatno vgrajenim ali zamenjanim diskom, pomnilnikom, grafično kartico in podobno, obleka po meri, …)
– če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe (na primer uporabljen CD medij, kartuše, tonerji in drugi potrošni material, pijača, hrana…)
– če gre za nakup hrane, pijače ali drugega blaga, ki je namenjeno vsakodnevni porabi
– če gre za nakup prevoza, gostinskih storitev, obisk prireditev in storitev za prosti čas, kjer obstaja zaveza, da bo naša obveznost izpolnjena v točno določenem trenutku ali v točno določenem roku
– če gre za igre na srečo in storitve loterije.
REKLAMACIJA
V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem nam lahko kupec to sporoči tako, da nam piše na elektronski naslov info@kulshop.si z zadevo: REKLAMACIJA in v elektronskem sporočilu sporoči sledeče podatke:
Ime:
Priimek:
Elektronski naslov:
Telefon:
Poštna št.:
Mesto:
Izdelek:
Kratek opis problema:
Številka računa:
Slika računa, izdelka, poškodbe:
Po prejetju elektronskega sporočila vas bomo kontaktirali ter napako popravili v najkrajšem možnem času.
Garancija in pooblaščeni servisi
Vsi izdelki imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Pravice iz naslova garancije lahko uveljavljate tudi pri nas.
Garancijo lahko na uveljavljate z garancijskim listom, računom in drugimi dokumenti, ki so navedeni na računu! Imate nepotrjen garancijski list? Brez skrbi! V tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ne potrebujete garancijskega lista, ki ga je potrdil prodajalec.
Stvarne napake
Opredelitev stvarne napake
Napaka je stvarna:
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Preverjanje primernosti izdelka
Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Uveljavitev stvarne napake
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Ponudnik se obveže, da bo najkasneje v roku 8 dneh rešil reklamacijo ali pisno zavrnil reklamacijo.
Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.
Obrazec za uveljavitev stvarne napake se nahaja tukaj – Obrazec za stvarne napake